lauantai 15. huhtikuuta 2017

day 24 - kaks tuntia walmartissa


 Oikee shoppailupäivä! Vaikka me tossa pari päivää sitten torstaina jo käytiinkin semiruokaostoksilla, niin piti tulla uudestaan, koska vaadin että jos me mennään huomenna kirkon pääsiäistapahtumaan, niin mun on ostettava sukkahousut. Ihme kyllä otin hameen mukaan tänne mutten sukkahousuja. Niin ja siis ihan vilpittömästi oon tonne menossa ja heidän kulttuuriaan kunnioittaen laitan hameen päälle ja siistiä paitaa. Tai siis huomiseksi (su) on luvattu 31c! Ettäää aika lämpimät oltavat on jos ei oo hirveän ilmastoitu paikka :D

 Päädyttiin sit kumpikin ostamaan taidetarvikkeita!  Kai muistatte että mun lihansyöjäkasvitaulu meni sinne taidegallerian näyttelyyn? Meillä on mahdollisuus osallistua kesäkuiseen,.seuraavaan näyttelyyn (koska Grahamin kaveri omistaa paikan niin vähän suihteilla). Jos me saadaan taidetta valmiiksia siihen mennessä, niin voidaan esitellä siellä kasvimaalauksia plus tuoda vielä eläviä lihansyöjäkasveja sinne itse galleriaan = lisää mainetta meidän yhdistykselle. Ja siitähän tässä hommassa on paljoltikin kyse, koska rahaa ei ole koskaan meillä täällä liikaa ja jokainen mahdollisuus kerryttä ja lisätä mainetta on tervetullut. Varsinkin kun mä olen täällä taas kuvioissa niin ilo otetaan irti:) sellainen letkeä meno.

Mentiin siis sillä ajatuksella että tä on pikainen juttu ja tossa matkalla Rich mietti autonsa renkaita ja sanoi että vois käydä kysäisemättä samassa walmartissa että tekiskö ne renkaille jotain. Olivat jotain kuluneet ynnä muuta. Mä oon 30 min päästä valmis ja tekstaan Richille (sukkahousuja varten piti kattoa oma paino ja pituus + kääntää ne jenkkimääreillä että löyty oikee koko, huhhuh olipa vaikea ostos!) ja hän pistää takaisin olevansa rengasosastolla tavaratalon perällä. Hiihtelen siis sinne. "Auton renkaat vaihetaan ja siihen menee tunti". Ööö juuu MITÄ. Siinä sitten pörrätään niin kauan että renkaan on ok .
 Muun muassa bongattiin tollainen kiva tollainen ilmalla täytettävä yksisarvissaari meijän kalalammelle!(Ei ostettu, oli vaan hauska mielikuva). Tai sit oli joku kalansuomuinen iPadin kotelo jota jäätiin rapsuttelee. Mulla välillä pokka pettää pahastikin Richin seurassa kun näen jotain hassua mutta noh englanniksi en ole edelleenkään hyvä reagoimaan ihan instant -sanotaan niin, että meillä on aina hyvä fiilis vaikka aina ei ihan jokainen sana perille menekään!

Niin ja siis kaupasta lähti mukaan sukkikset, neulepaita ja pikkunen olkalaukku + vähän muuta säläåä.

aivan mahtava härpäke

kaloja, tavaratalossa.


niin kauan vinguin nuorena että Suomesta ei saa Prismacolor väriyniä mutta nyt mulla on. JEEE!! :))

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti